CÍLE MODULU:
Získáte podstatné informace a dovednosti v oblasti telefonování a zvládnete postup profesionálního vedení telefonických hovorů. Prakticky nacvičíte způsoby účinného telefonování a formou simulačních cvičení si osvojíte vytváření profesionálního image.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ algoritmus přijímání telefonátů
§ algoritmus aktivního telefonování
§ používání informačních pomůcek
§ příprava faktických informací
§ jak zvládat organizaci telefonických hovorů
§ řešení stížností
§ hlasové prostředky a jejich význam
§ účinná telefonická komunikace, výběr slov, aktivní naslouchání
§ vytváření profesionálního image po telefonu
§ praktický modelový trénink telefonování v cvičných situacích
ROZSAH MODULU: 2 dny
Klíčová slova: telefonická komunikace, telefonování, algoritmus přijímání telefonátů, aktivní telefonování, řešení stížností, hlasové prostředky, výběr slov, aktivní naslouchání