CÍLE MODULU:
Získáte informace o možnostech a omezeních písemné komunikace a osvojíte si správné postupy pro vytváře-ní firemních dopisů, letáků a formulářů, které bývají často prvním kontaktem zákazníka s firmou. Stranou nezůstane ani interní komunikace ve firmě. Ujasníte si systém přípravy textů a rozvinete své dovednosti v oblasti formulací.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ jak funguje komunikace
§ specifika písemné komunikace
§ není dopis jako dopis
§ normy pro korespondenci
§ ČSN 016910 a její novela z listopadu 2002
§ jak psát správně adresy
§ jednotná úprava neplatí jen pro logo firmy
§ forma a obsah dopisů
§ taktika písemné komunikace
§ etika a etiketa dopisů
§ formulace
§ formuláře a dotazníky
§ grafická úprava
ROZSAH MODULU: 2 dny
Klíčová slova: písemná komunikace, dopisy, normy, korespondence, adresy, logo, forma, obsah, etika, etiketa, formulace, formuláře, dotazníky, grafická úprava