CÍLE MODULU:
Seznámíte se s novými znalostmi a dovednostmi, budete o nich diskutovat a trénovat aplikaci nových znalostí a dovedností do praxe účastníků. Rozšíříte portfolio metod a technik využitelných ve své profesní praxi. Podpoříte zvyšování efektivity prováděných pracovních činností.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ analýza pracovních míst (definování, popis a analýza pracovního místa, analýza role, dovedností a kompetencí)
§ funkční organizace ( organizační teorie, modely struktury, procesy, kultura, vytváření pracovních míst)
§ řízení změny (typy a fáze změn, diagnóza potřeby změny, řízení procesů změny)
§ řešení konfliktů (typy a důsledky pracovních konfliktů, způsoby, metody a techniky zvládání konfliktů)
ROZSAH MODULU: 2 dny
Klíčová slova: personální management, analýza pracovních míst, funkční organizace, struktura, procesy, kultura, vytváření pracovních míst, řízení změny, řešení konfliktů