VÝZKUM TRHU

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru Marketingové kurzy
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    1106467

Popis kurzu na míru VÝZKUM TRHU

CÍLE MODULU:

Ukážeme si možnosti, úskalí a omezení výzkumu trhu. Zjistíte, že pomocí výzkumu lze modelovat nákupní chování spotřebitelů, odhadnout vývoj spotřeby, případně nálady veřejnosti. Zaměříme se také na způsob zadávání výzkumu a prezentaci jeho výsledků s cílem, aby Vám vynaložené úsilí a finanční prostředky přinesly maximální užitek.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                co se skrývá za výzkumem trhu

§                slovníček pojmů

§                druhy výzkumů a jejich výhody a omezení

§                otázky

§                segmentace trhu

§                proces výzkumu trhu

§                časový harmonogram

§                omnibus

§                diskusní skupiny

§                Mystery Shopping

§                výzkum trhu a uvedení nového produkt

§                výzkum trhu a reklama

§                zadáváme výzkum trhu

§                analýzy a prezentace dat

§                nejčastější problémy

ROZSAH MODULU:  2 dny

Klíčová slova: výzkum trhu, druhy výzkumů, segmentace, omnibus, mystery shopping, nový produkt, reklama