CÍLE MODULU: Získáte celkový přehled o marketingu, posílíte své marketingové dovednosti a pochopíte význam marketingové komunikace jako efektivního prostředku naplňování firemních cílů. Prostřednictvím aktivního zapojení do vytváření marketingových projektů si prohloubíte a osvojíte specifické marketingové dovednosti. Zároveň Vám poskytneme řadu inspirací, jak zlepšit marketingový informační systém a komunikaci. HLAVNÍ TÉMATA: § co to je marketingový systém § vytváření marketingového systému § cílený marketing - segmentace § prognózy vývoje a výzkum trhu § prodejní cesty § kupní chování zákazníků § vize, značky a firemní identita § komunikační a marketingový mix § strategická situační analýza § marketingová logistika a strategie ROZSAH MODULU: 2 dny
Klíčová slova: marketing, marketingový systém, segmentace, prognóza, výzkum trhu, prodejní cesty, kupní chování, vize, značka, marketingový mix, situační analýza, strategie