ZÁKLADY MARKETINGU

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru Marketingové kurzy
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    1106461

Popis kurzu na míru ZÁKLADY MARKETINGU

CÍLE MODULU:

Osvojíte si základy marketingu, lépe se zorientujete v běžném marketingovém prostředí na současném trhu a dokážete tyto poznatky aplikovat.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                koncepce a východiska marketingu

§                marketingový komplex (správný produkt, vhodné místo, odpovídající cena, správná podpora, účinné načasování)

§                analýza spotřebních trhů a kupního chování

§                poznávání konkurence

§                cenové strategie

§                strategie podpory – reklama, podpora prodeje, osobní prodej, publicita

ROZSAH MODULU:  1 den

Klíčová slova: marketing, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, publicita, marketingový komplex, spotřební trhy, kupní chování, konkurence, cenová strategie