CÍLE MODULU:
Získáte přehledné informace o prezentačních dovednostech a image obchodních zástupců společností na veletrzích a výstavách. Natrénujete získávání zákazníků a komunikaci s nimi.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ příprava expozice, stánku, výběr a tvorba vhodného týmu
§ navázání vztahu se zákazníkem
§ příprava pozice pro obchodní jednání
§ obchodní komunikace verbální a neverbální
§ dovednosti asertivní komunikace
§ překonávání nezájmu, nerozhodnosti a námitek zákazníka
§ jak prezentovat na veletrhu
§ speciální postupy prezentace na veletrhu
§ image osobnosti vystavovatele
§ image prodejce jako nedílná součást image celé společnosti
§ zásady odívání pro obchodní příležitosti
§ veletržní a výstavní kontakty a následná práce s nimi
ROZSAH MODULU: 2 dny
Klíčová slova: výstavy, veletrhy, prezentace, expozice, stánek, obchodní tým, verbální komunikace, neverbální komunikace, asertivita, odívání, veletržní kontakty