MERCHANDISING – prodejní místo pod drobnohledem

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru Marketingové kurzy
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    1106458

Popis kurzu na míru MERCHANDISING – prodejní místo pod drobnohledem

CÍLE MODULU:

Na celé řadě praktických ukázek získáte informace o tom, jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodování zákazníků a zvyšuje prodej. Ujasníte si význam umístění zboží, košíků, poutačů a prospektů  na jejich nákup, zaregistrování a používání. Začnete přemýšlet o tom, jak „svoje“ prodejny, expozitury či oddělení upravit tak, aby Vám ulehčily práci při maximalizaci zisku díky spokojenosti zákazníků.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                co vše je prodejní místo, co a komu prodáváme

§                proč nakupujeme

§                jak nakupujeme – muži, ženy, děti

§                rozdělení prodejní plochy, vystavení zboží

§                co do sortimentu přidat a co vypustit, kanibalizmus a jak to vše spočítat

§                poutače, prospekty, stojany, …..

§                jak se v prostoru pohybují zákazníci a jak prodávající

§                smysly zákazníků mohou pracovat pro Vás

§                relativita času

§                pokladní zóny

ROZSAH MODULU:  2 dny

Klíčová slova: merchandising, prodejní místo, prodejní plocha, umístění zboží, poutače, prospekty, stojany, pokladní zóny, nákupní rozhodování, zvýšení prodeje