CÍLE MODULU:
Na celé řadě praktických ukázek získáte informace o tom, jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodování zákazníků a zvyšuje prodej. Ujasníte si význam umístění zboží, košíků, poutačů a prospektů na jejich nákup, zaregistrování a používání. Začnete přemýšlet o tom, jak „svoje“ prodejny, expozitury či oddělení upravit tak, aby Vám ulehčily práci při maximalizaci zisku díky spokojenosti zákazníků.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ co vše je prodejní místo, co a komu prodáváme
§ proč nakupujeme
§ jak nakupujeme – muži, ženy, děti
§ rozdělení prodejní plochy, vystavení zboží
§ co do sortimentu přidat a co vypustit, kanibalizmus a jak to vše spočítat
§ poutače, prospekty, stojany, …..
§ jak se v prostoru pohybují zákazníci a jak prodávající
§ smysly zákazníků mohou pracovat pro Vás
§ relativita času
§ pokladní zóny
ROZSAH MODULU: 2 dny
Klíčová slova: merchandising, prodejní místo, prodejní plocha, umístění zboží, poutače, prospekty, stojany, pokladní zóny, nákupní rozhodování, zvýšení prodeje