JAK SPRÁVNĚ OBSLOUŽIT ZÁKAZNÍKA

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru Marketingové kurzy
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    1106456

Popis kurzu na míru JAK SPRÁVNĚ OBSLOUŽIT ZÁKAZNÍKA

CÍLE MODULU:

Získáte nejnovější poznatky z oblasti osobní komunikace se zákazníkem na prodejně. Pomocí taktiky a diplomacie v jednání se naučíte řešit konfliktní a problematické situace v jednání se zákazníkem a zvládnete postup profesionálního vedení obchodního rozhovoru a vytvá-ření profesionálního image.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                týmová spolupráce na prodejně příprava, loajalita pracovníka, vytváření pozitivního firemního image

§                jak vnímá zákazník kvalitu prodeje

§                jednání s obtížnými zákazníky

§                nácvik zodpovídání námitek, pozitivní myšlení

§                vyřizování reklamací a stížností, diplomacie, prevence a zvládání konfliktů

§                taktika v jednání se zákazníkem, jak identifikovat hlavní potřeby a požadavky zákazníka, jak si zákazníka udržet

§                jak dosáhnout toho, aby zákazník byl nadšen kvalitou prodeje

ROZSAH MODULU:  2 dny

Klíčová slova: obsluha, prodejna, komunikace, týmová spolupráce, loajalita, firemní image, kvalita prodeje, reklamace, stížnosti, námitky