CÍLE MODULU:
Získáte nejnovější poznatky z oblasti osobní komunikace se zákazníkem na prodejně. Pomocí taktiky a diplomacie v jednání se naučíte řešit konfliktní a problematické situace v jednání se zákazníkem a zvládnete postup profesionálního vedení obchodního rozhovoru a vytvá-ření profesionálního image.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ týmová spolupráce na prodejně příprava, loajalita pracovníka, vytváření pozitivního firemního image
§ jak vnímá zákazník kvalitu prodeje
§ jednání s obtížnými zákazníky
§ nácvik zodpovídání námitek, pozitivní myšlení
§ vyřizování reklamací a stížností, diplomacie, prevence a zvládání konfliktů
§ taktika v jednání se zákazníkem, jak identifikovat hlavní potřeby a požadavky zákazníka, jak si zákazníka udržet
§ jak dosáhnout toho, aby zákazník byl nadšen kvalitou prodeje
ROZSAH MODULU: 2 dny
Klíčová slova: obsluha, prodejna, komunikace, týmová spolupráce, loajalita, firemní image, kvalita prodeje, reklamace, stížnosti, námitky