TYPY ZÁKAZNÍKŮ A JAK NA NĚ REAGOVAT

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru Marketingové kurzy
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    1106455

Popis kurzu na míru TYPY ZÁKAZNÍKŮ A JAK NA NĚ REAGOVAT

CÍLE MODULU:

Naučíte se lépe odhadovat své obchodní partnery podle vnějších tělesných znaků a jejich neverbálního projevu. Dokážete zvolit optimální strategii jednání s konkrétními typy zákazníků a lépe porozumět povahovým vlastnostem lidí.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                možnosti typologie, vybrané poznatky a jejich aplikace

§                základní vnější typologické znaky zákazníka

§                praktický nácvik rozeznávání jednotlivých typů

§                principy a styly úspěšné komunikace

§                trénink funkčního jednání s jednotlivými typy

§                řeč těla – diagnostika neverbálních signálů v obchodním jednání

ROZSAH MODULU:  2 dny

Klíčová slova: typy zákazníků, vnější tělesné znaky, neverbální signály, řeč těla, typologické znaky, funkční jednání, komunikace, povahové vlastnosti