CÍLE MODULU:
Naučíte se připravit kvalitní obchodní nabídku a využívat pravidla její efektivní prezentace zákazníkovi.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ co obsahuje kvalitní obchodní nabídka a jak ji připravit
§ principy pro sestavování nabídky „na míru“
§ individuální přístup při tvorbě nabídky
§ podrobná analýza potřeb klienta
§ důležitost aktivního naslouchání pro úspěšné sestavení nabídky
§ pečlivá a detailní příprava nabídky
§ základní struktura obchodní nabídky
§ přehledná osnova a souhrn obchodní nabídky
§ jak zaměřit pozornost na klíčové body nabídky
§ strategie a taktika při sestavování
§ pravidla používání vhodných mluvnických a jazykových prostředků, aktivní formulace, argumentace, výzva k akci
ROZSAH MODULU: 1 den
Klíčová slova: obchodní nabídka, analýza potřeb, aktivní naslouchání, klíčové body, strategie, taktika, mluvnické a jazykové prostředky, argumentace, výzva k akci