CÍLE MODULU:
Natrénujete jak zákazníka získat a také si jej udržet. Doplníte si potřebné informace o zásadách účinné komunikace se zákazníkem, natrénujete jednání s obtížnými typy zákazníků.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ navázání vztahu se zákazníkem a příprava pozice pro jednání
§ jak vzbudit pozitivní první dojem a zákazníka si získat
§ slovní a mimoslovní komunikace se zákazníkem (specifický výběr slov, využití řeči těla, zrcadlení)
§ nedirektivní vedení obchodního rozhovoru
§ jednání s obtížnými zákazníky, typy obtížných zákazníků, věcné zvládání situace
§ nácvik zodpovídání námitek
§ pozitivní myšlení a seberealizace
§ diplomacie a taktika v jednání se zákazníkem
ROZSAH MODULU: 2 dny
Klíčová slova: zásady jednání, obchodní jednání, navázání vztahu, první dojem, slovní a mimoslovní komunikace, řeč těla, nedirektivní vedení rozhovoru, námitky, pozitivní myšlení