CÍLE MODULU:
Doplníte si své informace o principech obchodování. Zvládnete strategii a procvičíte taktiku úspěšného obchodního jednání. Osvojíte si vyšší techniky psychologie obchodování a procvičíte si obchodní jednání za složitých podmínek, za využití taktiky a diplomacie.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ navázání vztahu se zákazníkem
§ strategický přístup v jednání se zákazníkem
§ verbální a neverbální komunikace
§ pyramida postupu v obchodním jednání
§ zjištění potřeb zákazníka, jak prodávat užitek
§ nabídková fáze, překonávání námitek
§ jednání s obtížnými typy zákazníků
§ udržování obchodních vztahů
§ základy vyjednávání a sjednávání námitek
§ diplomacie a taktika v jednání se zákazníkem
§ metody uzavírání obchodu, strategie WIN-WIN
§ pozitivní myšlení
ROZSAH MODULU: 2 dny
Klíčová slova: obchod, obchodní dovednosti, psychologie obchodního jednání, verbální komunikace,´neverbální komunikace, pyramida postupu, obchodní vztahy, vyjednávání, uzavírání obchodu, WIN-WIN, pozitivní myšlení