CÍLE MODULU:
Získáte důležité informace o pravidlech profesionálního a úspěšného obchodního jednání. Doplníte si potřebné informace o zásadách účinné komunikace se zákazníkem, prezentace produktů a vedení obchodního rozhovoru.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ psychologie prodejního jednání
§ osobnost obchodníka/prodejce a jeho image
§ komunikační dovednosti
§ vyhledání, kontaktování, získání a udržení zákazníka
§ příprava na jednání se zákazníkem
§ jednání s obtížnými typy zákazníků
§ základy obchodní prezentace a argumentace
§ nedirektivní vedení obchodního rozhovoru
§ nácvik zodpovídání námitek
§ jak se vyhnout konfliktům a úspěšně zakončit obchodní jednání
§ pozitivní myšlení a seberealizace
ROZSAH MODULU: 2 dny
Klíčová slova: prodejní dovednosti, psychologie jednání, obchodník, prodejce, image, komunikace, typy zákazníků, prezentace, argumentace, námitky, zakončení jednání