CÍLE MODULU:
Naučíte se pracovat s vnitřními obchodní dokumenty (zprá-vami, analýzami, záznamy, manuály aj.); organizovat a vést schůzky, konzultace, konference, porady; pracovat s infor-macemi a využívat je pro prodej. Zefektivníte komunikaci, posílíte rozvoj vztahů a participaci a spolupráci.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ zprávy o návštěvách
§ analýza záznamů o prodeji
§ prodejní zpravodajství, reporting
§ prodejní manuály
§ prodejní schůzky a konference
§ práce s reklamacemi a stížnostmi
§ informovanost o klientech a konkurenci
§ vnitrofiremní komunikace obchodního útvaru
§ návrhy efektivní komunikace
§ analýza současného stavu úrovně komunikace
§ individuální a skupinový rozvojový plán
ROZSAH MODULU: 2 dny
Klíčová slova: interní komunikace, obchodní dokumenty, zprávy, analýzy, záznamy, manuály, schůzky, reporting, prodejní manuál, reklamace, stížnosti, konkurence, komunikace