CÍLE MODULU:
Naučíte se vybírat prodejce podle potřeb své společnosti; vést pohovory a rozhovory s potenciálním a novým prodejcem. Motivovat, učit, trénovat a rozvíjet prodejce, plánovat jejich kariéru a posilovat organizační schopnosti prodejce.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ klíčová kritéria výběru (náplň práce a požadavky)
§ „správný“ výběr jako zdroj snížení fluktuace a nákladů
§ společnosti a zvýšení návratnosti investic do nového pracovníka
§ zdroje a metody komunikace pro nábor
§ administrativní činnosti náboru, výběru a adaptace
§ vedení výběrového rozhovoru
§ vyhodnocení a rozhodování
§ plán procesu výběru a adaptace
§ individuální plán zapojení se a ovlivnění procesu ve společnosti
ROZSAH MODULU: 2 – 3 dny
Klíčová slova: prodejce, obchodní zástupce, výběr, adaptace, výchova, trénink, motivace, rozvoj, kariéra, nábor, výběrový rozhovor