CÍLE MODULU:
Naučíte se včas rozpoznat nákupní chování zákazníků/ klientů a stanovovat prodejní strategie; vést prodejní týmy řídit prodej. Seznámíte se a budete pracovat se strukturou a dynamikou prodejního týmu pro splnění prodejních cílů. Výrazně zvýšíte pravděpodobnost dosa-žení prodejních cílů a efektivně vyvážíte „hard“ a „soft“ technik a přístupů pro optimalizaci výkonu lidí a týmů.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ prodejní strategie a její plánování
§ řízení lidí v prodejním týmu
§ organizace prodeje
§ prognózování prodejů
§ kontrola a hodnocení
§ rozvoj lidí a týmu
§ studie využití technik řízení, zaměřené do konkrétní praxe účastníků
§ individuální plán manažerského rozvoje
ROZSAH MODULU: 2 – 3 dny
Klíčová slova: prodejní tým, řízení prodeje, prodejní strategie, plánování, řízení lidí, organizace prodeje, prognózování, kontrola, hodnocení, rozvoj lidí, rozvoj týmu