CÍLE MODULU:
Seznámíte se s celým systémem práce s klíčovými zákazníky. Naučíte se prakticky využívat získané vědomosti a za pomoci lektora zpracujete kompletní agendu jednoho svého klíčového zákazníka.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ Key Account Management – obsah pojmu
§ definice a rozdělení klíčových zákazníků
§ prodejní specifika při prodeji KZ
§ týmový přístup ke klíčovému zákazníkovi
§ infobáze, karta zákazníka pro prodejce a ve firemní databázi
§ význam plánování při řízení klíčového zákazníka (akční, střednědobé a dlouhodobé plány)
§ plán pro vybraného klíčového zákazníka (zpracování kompletní agendy vybraného klíčového zákazníka účastníkem modulu)
§ řešení případových studií s jejich propojením na konkrétní problematiku firmy
ROZSAH MODULU: 2 dny
Klíčová slova: key account management, klíčový zákazník, prodejní specifika, infobáze, karta zákazníka, prodejní plány