CÍLE MODULU:
Seznámíte se s celým systémem práce s klíčovými zákazníky, přípravou, průběhem a vedením prodejních porad. S typy a možnostmi podpory prodeje, analýzou prodejních výsledků, plánováním prodejů a stabilizací prodejní efektivnosti. Školení probíhá formou předávání teoretických informací, spojených s řešením případových studií, s jejich propojením na konkrétní problematiku firmy a jednotlivých účastníků školení.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ Key Account Management – definice pojmu
§ klíčový zákazník, rozdělení klíčových zákazníků
§ prodejní specifika při prodeji KZ
§ akční, střednědobé a dlouhodobé plány
§ příprava, vedení a průběh prodejních porad
§ podpora prodeje
§ prodejní plány a analýza jejich výsledků
§ stabilizace prodejní efektivnosti
ROZSAH MODULU: 3 dny
Klíčová slova: sales force management, key account management, klíčový zákazník, obchodní plány, prodejní porady, podpora prodeje, prodejní výsledky