CÍLE MODULU:
Účastníci budou vědomě volit reakce v období krize a připravovat přechod k jejich aktivnímu ovlivňování. Budou využívat vhodné metody rozhodování podle typu krize a kombinovat manažerské techniky pro efektivní řešení krize. Natrénují techniky řízení v krizových situacích.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ doba pro krizové řízení – kdykoli
§ řízení pod tlakem
§ nesoulad mezi cíli a metodami
§ odborná versus sociální kompetence
§ aktuální symptomy řízení
§ efektivní řízení v krizi
§ pasti a překážky efektivního řízení v krizi
§ začít u sebe a pokračovat s druhými
ROZSAH MODULU: 2 – 4 dny
Typy krizí: krize zakladatelů, rozvoje a růstu, zhroucení trhu, propad prodeje, exploze nákladů, krize likvidity, výrobková krize, krize značky, fúze firem, výměna vedení či generací, negativní firemní klima, krize důvěry, krize z konfliktu a další.
Klíčová slova: krize, krizový management, fúze firem, výměna vedení, negativní firemní klima, řízení pod tlakem, ovlivňování, krizové řízení