Business Academy - CRM Fundamentals

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    1102819

Popis kurzu na míru Business Academy - CRM Fundamentals

Tento kurz z řady Business Academy je určen všem uživatelům, kteří se chtějí věnovat Customer Intelligence a Customer Relationship Management (CRM). Účastníci tohoto kurzu získají rozsáhlejší znalosti o CRM a Customer Intelligence a o rozdílech mezi strategickým, operačním a analytickým CRM. Za pomocí skutečných příkladů z praxe se naučí například segmentaci zákazníků, cross selling, retenci zákazníků, odhadování životního cyklu zákazníků a vedení marketingových kampaní. Tento kurz je zaměřen na business pohled na CRM, nikoliv na hluboké technické a statistické aspekty CRM.


Pro účast v kurzu není nutná předchozí znalost SAS, u účastníků se předpokládá znalost práce s MS Windows a základní přehled o problematice marketingových kampaní.


Přínos pro účastníka

Po absolvování kurzu by účastník měl být schopen:

  • rozumět principům Customer Intelligence a CRM
  • pochopit a predikovat chování zákazníka
  • naplánovat, uskutečňovat a řídit marketingové kampaně
  • měřit úspěšnost kampaní

Obsah kurzu


Úvod

  • definování Customer Intelligence

Analytické Customer Intelligence - pochopení zákazníka

  • pohled na jednotlivé zákazníky
  • segmentace a profilování zákazníka
  • předikce chování zákazníků - principy next best offer, cross sell/up sell, retence zákazníků, životní cyklus zákazníků
  • sledování on-line aktivity zákazníků

Operační Customer Intelligence - řízení vztahů se zákazníky

  • řízení marketingových kampaní
  • event based marketing
  • real time marketing
  • optimalizace kampaní

Strategické Customer Intelligence

  • měření úspěšnosti kampaní a reportování
  • marketing mix optimalization
  • řízení výkonnosti kampaní