Norma ISO 9001 řeší systém managementu kvality. Základem je uplatňování procesního přístupu ve všech organizacích, které mají tento systém zaveden a certifikován. Mezi základní požadavky normy patří i neustálé zlepšování a orientace na spokojenost zákazníka. Zavedení tohoto systému v organizaci napomáhá efektivně
uspořádat všechny činnosti a přispívá ke zdravému fungování organizace
jako celku.
Proces zlepšování v sobě zahrnuje požadavek na vzdělávání zaměstnanců
i v oblasti kvality. Každá společnost musí mít proškoleného interního audi-
tora, který je kvalifikován provádět audity ve vlastní organizaci i u subdoda-
vatelů. S rostoucím počtem zaměstnanců, nároky na vyšší kvalitu výrobků
a služeb a snahou motivovat a rozvíjet zaměstnance stoupá význam vzdělá-
vání také dalších pracovníků v oblasti kvality.
Akademie TÜV SÜD Czech pro Vás připravila několik typů školení zabývají-
cích se systémem managementu kvality.
Získáte znalosti a dovednosti potřebné pro vykonávání funkce interního
auditora systému managementu jakosti v organizaci. Praktickou formou se
seznámíte s průběhem auditů, jejich dokumentováním a zásadami chování
při auditu. Budete mít možnost konzultovat své praktické zkušenosti s od-
borníkem a kolegy ze stejné či jiné branže.