Kurz je určen obchodníkům, týmovým leaderům obchodních týmů a všem ostatním, kteří prodávají zboží, službu či myšlenku nebo se na takový krok připravují. Cílovou skupinu tvoří zaměstnanci společnosti dle požadavků zadavatele. Pro tuto cílovou skupinu je kurz speciálně připraven na míru aktuálním potřebám.
Cíle kurzu
Obsah
Zásady profesionálního prodeje. Plánování vlastního prodeje pro dosažení maximální efektivity. Osobnost a role prodejce. Principy profesionálního prodeje. Jak si sjednat schůzku (osobně a po telefonu). Příprava na obchodní schůzku. Vedení obchodní schůzky. Prodejní komunikace (umění naslouchat a klást otázky, umění argumentace). Identifikace potřeb a motivace zákazníka. Prodej užitku. Poznání rozdílů mezi parametry, výhodami a užitky. Jak si sestavit parametry vlastní nabídky, převést je na výhody a ty pak na užitek. Principy překonávaní námitek, námitka jako pomocník v uzavírání prodeje. Nejčastější a ostatní námitky a jejich zvládání v praxi. Kdy a jak uzavřít obchod, techniky uzavírání obchodu.