Kurz je určen všem, kteří pečují o zákazníka, vedou většinu konverzace se zákazníkem po telefonu, prodávají zboží, službu či myšlenku nebo se na takový krok připravují. Určen např. zaměstnancům call center, supervizorům, zaměstnancům zákaznického servisu, help desků nebo recepcí bez ohledu na oblast činnosti, prodejcům po telefonu, týmovým leaderům. Cílovou skupinu tvoří zaměstnanci společnosti dle požadavků zadavatele. Pro tuto cílovou skupinu je kurz speciálně připraven na míru aktuálním potřebám.
Cíle kurzu
Obsah
Zákaznický servis a jeho podstata. Role a osobnost pracovníka zákaznického servis. Specifika telefonické komunikace - správná mluva, nejlepší triky pro efektivní komunikaci, čeho se po telefonu vyvarovat. Typologie zákazníka, kam se mohu zařadit já? Vedení a fáze telefonického rozhovoru, jak telefonický hovor nejlépe strukturovat s ohledem na mé cíle a cíle mého zaměstnavatele.