Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Teoretické zázemí podnikatelských aktivit, výklad základních manažerských činností formou případových i obecných návodů, které lze aplikovat na řízení podniků různých typů - především obchodních firem. * pojem managementu, management 90-tých let * charakteristika firmy, formy a typy podniků, financování podniku, zákazník, konkurence, státní a mezinárodní vliv * tvorba firemní strategie, taktické a operativní plány * organizační struktury firem a jejich vývoj (franchising, síťové struktury...), "top"-management * rozhodovací proces, nalezení optimálního rozhodnutí, rizika rozhodování * motivace, komunikace, kontrola - vnější a vnitřní firemní komunikace, technické komunikační prostředky, účinnost kontroly * finanční management, finanční ukazatele a finanční plánování