Efektivní obchodní korespondence
Jak vytvářet nabídky, které přesvědčí a získají profitabilní obchod a dlouhodobé zákazníky
Jak prezentovat nabídky
Příprava na výstavy a veletrhy
Jak úspěšně vystupovat na výstavě a veletrhu
Plánování obchodní činnosti
Vytváření Business planu
Zavádění a rozvíjení systému CDM (Customer Development Management = systému rozvoje zákazníka)
Jak zefektivnit týmový přístup systému rozvoje zákazníka
Nastavení kontrolních mechanismů prodeje
Používání analýzy SWOT
Vytváření strategického plánu rozvoje zákazníka
Budování profitabilního zákaznického portfolia
Jak řídit prodejní cyklus
Příprava a vedení obchodního jednání
Uplatňování pravidel efektivního vyjednávání
Analýza vlastních negociačních předpokladů a určení programu jejich rozvoje
Analýza jednotlivých vlivů rozhodovací jednotky (RJ) zákazníka
Ovlivňování faktorů rozhodování jednotlivých vlivů RJ zákazníka
Získávání souhlasu od lidí různých osobnostních typů
Zavádění a rozvíjení motivačních systémů odměňování v prodeji
Jak vytvářet a řídit Key Account Management
Uplatňování Lean sales managementu