OBCHODNÍ PORADENSTVÍ

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Toto poradenství je poskytováno dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Poradenství

  • ID akce:
    664010

Popis poradenství OBCHODNÍ PORADENSTVÍ

  • Efektivní obchodní korespondence

  • Jak vytvářet nabídky, které přesvědčí a získají profitabilní obchod a dlouhodobé zákazníky

  • Jak prezentovat nabídky

  • Příprava na výstavy a veletrhy

  • Jak úspěšně vystupovat na výstavě a veletrhu

  • Plánování obchodní činnosti

  • Vytváření Business planu

  • Zavádění a rozvíjení systému CDM (Customer Development Management = systému rozvoje zákazníka)

  • Jak zefektivnit týmový přístup systému rozvoje zákazníka

  • Nastavení kontrolních mechanismů prodeje

  • Používání analýzy SWOT

  • Vytváření strategického plánu rozvoje zákazníka

  • Budování profitabilního zákaznického portfolia

  • Jak řídit prodejní cyklus

  • Příprava a vedení obchodního jednání

  • Uplatňování pravidel efektivního vyjednávání

  • Analýza vlastních negociačních předpokladů a určení programu jejich rozvoje

  • Analýza jednotlivých vlivů rozhodovací jednotky (RJ) zákazníka

  • Ovlivňování faktorů rozhodování jednotlivých vlivů RJ zákazníka

  • Získávání souhlasu od lidí různých osobnostních typů

  • Zavádění a rozvíjení motivačních systémů odměňování v prodeji

  • Jak vytvářet a řídit Key Account Management

  • Uplatňování Lean sales managementu