Výběrová řízení - nové formy a trendy

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Toto poradenství je poskytováno dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Poradenství

  • ID akce:
    359265

Popis poradenství Výběrová řízení - nové formy a trendy

Konkurenceschopná firma
  • staví na kvalitním výběru zaměstnanců
  • zná význam kvality lidských zdrojů
  • ví, že profesní bonita (kvalita) klíčových manažerů vytváří konkurenční výhodu a pilíře společnosti
Máte zkušenosti s drahými a neefektivními výběrovými řízeními?
Platíte x-násobky platů za zprostředkování CV kandidáta a výběr si přesto děláte sami?
Řešíte fluktuaci?

Nabízíme Vám řešení

  • nové formy a trendy výběrových řízení
  • outsourcing náboru a výběru zaměstnanců
  • garance - validitou profesní bonity (kvality) kandidáta - výstupem je Profile Book®
  • nadstandardní zhodnocení profesní i osobnostní kvality kandidáta
Náš klient neplatí za výběrové řízení ani za zprostředkování CV, platí za profesní bonitu kandidáta.

Proč Profile Book®?


Kvality     „modelky“ prezentuje book
Kvality     „námi doporučovaného manažera“ prezentuje Profile Book®

Profile Book®

je prezentací skutečné profesní bonity (kvality), odrážející schopnosti, znalosti a dovednosti ve vztahu k požadavkům na současný management a hledanou pozici.

Profile Book® je Vaší jistotou a garancí maximální přesnosti (validity) správného výběru.

Efekty pro Vás:

  • nezatíženost klienta výběrovým řízením
  • obsazení míst kandidáty (manažer, zaměstnanec) s vysokou přidanou hodnotou
  • nadstandardní výstupy prezentující profesní i morální kvalitu kandidáta (neprodáváme CV)
  • garance odbornosti, přesnosti a validity
  • stabilizace fluktuace

Důraz při výběrových řízeních klademe na:

  • důslednou specifikaci požadavků na obsazení pozice
  • zjištění a zhodnocení profesní bonity kandidáta
  • výkonový profil kandidáta pro nabízenou pozici
  • perspektivu a přínos doporučovaného kandidáta pro společnost
  • vhodnost na pozici
  • identifikaci s firemní kulturou a produktem společnosti
  • kompatibilitu s nadřízeným, eventuálně i týmem
  • rizika osobnosti - zde je přípustná tolerance maximálně do 15 %

Postupy, formy a výstupy výběrových řízení:

  • inzerce
    • přesnou specifikací požadavků v inzerci docílíme, aby uchazeč o pozici byl tím, kterého firma očekává, nikoliv tím, kdo je jen volným na trhu práce
  • hodnocení profesní bonity kandidátů
    • kandidáti jsou zhodnoceni speciálními technikami a výstupy, které je doprovázejí vykazují vysokou míru přesnosti dosahující až 95 % úrovně
  • výstup
    • garantovaným výstupem profesní bonity (kvality) kandidáta je Profile Book®
    • hodnotící položky Profile Booku® jsou stanoveny individuálně a přesně ve vztahu k potřebám pozice a strategie firmy včetně komentářů (co je předmětem hodnocení)

Assesment centra

Použití:

  • pro výběr budoucích zaměstnanců z většího počtu uchazečů
  • v překladu by tento název znamenal „hodnotitelské centrum“
  • Kandidáti jsou zkoušeni z různých dovedností a ověřují se jejich další předpoklady pro danou pozici pomocí různých psychodiagnostických metod a technik

Efekty:

  • větší spolehlivost při výběru
  • zkrácení času na výběr kandidáta
  • možnost získat všechny informace o kandidátech ve stejném čase
  • porovnání kandidátů v reálném