Temporary Help

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Toto poradenství je poskytováno dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Poradenství

  • ID akce:
    352514

Popis poradenství Temporary Help

Co je to?
Dočasná výpomoc všude tam, kde vzniká potřeba pružné pracovní síly. Může jít o nárazové akce, v době dovolených nebo v případě nemoci Vašeho zaměstnance, ale lze tuto službu využívat i na dlouhodobé bázi při nutnosti navýšení potřeby pracovních sil v opakujících se sezónních špičkách a ve všech dalších případech, kdy to charakter Vaší činnosti vyžaduje. Provedeme služby v požadovaném rozsahu a vysoké kvalitě. Postaráme se o výběr kvalifikovaných osob z řad našich zaměstnanců, kompletní osobní a mzdovou agendu. Vám účtujeme předem dohodnutou sazbu za provedení služby.

Přínos pro Vás
- Vždy budete mít pouze tolik pracovních sil, kolik právě potřebujete.
- Můžete si v kmenovém stavu držet pouze klíčové zaměstnance; postaráme se o veškeré pokrytí administrativních a pomocných procesů, stejně tak výrobních či obchodních špiček.
- Odpadá nutnost složitě náborovat vlastní personál a následně jej propouštět, čímž netrpí Vaše pověst na lokálním trhu práce.
- Vaše náklady na vyhledání, výběr a zaškolení pracovníků jsou nulové.
- Odpadá Vám vedení mzdové a personální agendy.
- Náklady na flexibilní pracovní sílu se Vám nepromítnou do mzdových nákladů, protože je účtujeme jako poskytnutou službu.
- Vašemu oddělení odpadnou starosti s propouštěním neschopných a nevhodných zaměstnanců v průběhu zkušební doby; tuto agendu zajistíme my z našich zdrojů.
- Navíc rychlost výměny jednoho pracovníka za druhého nemusí trvat dny ani týdny; pracujeme vždy s náhradníky i bohatou databází, takže se náhrada může uskutečnit již během několika hodin.

Proces zahrnuje:
Vyhledání uchazečů podle specifikace pozice – oslovení – pohovor – ověření dovedností – sepsání pracovní smlouvy – instruktáž/školení k pracovní pozici – sběr pracovních výkazů – výplatu pracovníka – zaslání faktury klientovi – zpětnou vazbu a systematickou péči o klienta

Obsazované segmenty dočasnými pracovníky
administrativa – asistentské, sekretářské, operátorské pozice, personál recepce, zpracování dat na PC, účetní a administrativní výpomoc
průmysl/výroba – výrobní, montážní, manipulační a skladový personál
gastro/cestovní ruch – číšníci, servírky, kuchaři, úklid, výpomoc
informační personál – hostesky, tlumočníci, překladatelé
malo/-velkoobchod – prodavači, zakládání zboží, manipulační a pomocný personál
průzkumy trhu/marketing – tazatelé, propagační akce
sklad/distribuce – skladový a manipulační personál v logistických a distribučních centrech