Najdeme pro vás toho správného zaměstnance.
Základ úspěchu každého call centra je OPERÁTOR. Naučíme vaše zaměstnance nejen efektivně komunikovat, ale i prodávat.
Klíčovou roli má na call centru VEDOUCÍ TÝMU, který má přímý vliv na tým operátorů a potažmo na plnění stanovených cílů, proto je důležité neustále pracovat na osobním rozvoji každěho vedoucího týmu.
Realizujeme:
Coaching on the job - trénink přímo na call centru za provozu s reálnými klienty v reálných situacích je efektivní metoda, která vám přinese okamžité zvýšení kvality práce operátorů
Rekvalifikační akreditované kurzy ZDARMA - ve spolupráci s Úřadem práce získáte zdarma proškoleného zaměstnance, který bude připraven pro práci ve vašem call centru.
Komplexní firemní vzdělávací programy na míru v souladu s vašimi firemními a prodejními cíli
Provedeme analýzu současného stavu procesů nebo call centra, vypacujeme zprávu a doporučení pro efektivní fungování vašeho call centra v souladu s vašimi požadavky v následujících oblastech:
Provedeme audit kvality poskytovaných služeb vašim zákazníkům, což vám přinese objektivní zpětnou vazbu od vašich zákazníků na základě, kterých máte možnost upevňovat vaši pozici na trhu