VŠE PRO CALL CENTRUM

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Toto poradenství je poskytováno dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Poradenství

  • ID akce:
    2269066

Popis poradenství VŠE PRO CALL CENTRUM

Naší specializací jsou služby pro rozvoj call centra a zakaznického servisu.

PERSONÁLNÍ SLUŽBY

Najdeme pro vás toho správného zaměstnance.

  1. Výběr a hledání nejvhodnějších zaměstnanců pro vaše CALL CENTRUM
  2. Příprava a realizace Assessment Center
  3. Kariérní poradenství

 

VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ CALL CENTRA

Základ úspěchu každého call centra je OPERÁTOR. Naučíme vaše zaměstnance nejen efektivně komunikovat, ale i prodávat.

Klíčovou roli má na call centru VEDOUCÍ TÝMU, který má přímý vliv na tým operátorů a potažmo na plnění stanovených cílů, proto je důležité neustále pracovat na osobním rozvoji každěho vedoucího týmu.

Realizujeme:

  1. Coaching on the job - trénink přímo na call centru za provozu s reálnými klienty v reálných situacích je efektivní metoda, která vám přinese okamžité zvýšení kvality práce operátorů

  2. Rekvalifikační akreditované kurzy ZDARMA - ve spolupráci s Úřadem práce získáte zdarma proškoleného zaměstnance, který bude připraven pro práci ve vašem call centru.

  3. Komplexní firemní vzdělávací programy na míru v souladu s vašimi firemními a prodejními cíli

     

ODBORNÉ PORADENSTVÍ

Procesní audit

Provedeme analýzu současného stavu procesů nebo call centra, vypacujeme zprávu a doporučení pro efektivní fungování vašeho call centra v souladu s vašimi požadavky v následujících oblastech:

  • Zlepšení procesů
  • Zjištění nedostatků
  • Zjednodušení některých činností
  • Redukce pracovníků
  • Snížení nákladů

Nezávislý průzkum spokojenosti vašich zákazníků

Provedeme audit kvality poskytovaných služeb vašim zákazníkům, což vám přinese objektivní zpětnou vazbu od vašich zákazníků na základě, kterých máte možnost upevňovat vaši pozici na trhu