Průzkum názorů všech nebo vybraného vzorku zaměstnanců poskytne manažerům společnosti relevantní, strukturovanou a nezávislou informaci o situaci ve firmě. Detailní výsledky průzkumu jsou prezentovány managementu společnosti ve formě analýzy, včetně zjištění silných a slabých stránek a doporučení ke zlepšení. Se souhrnnými výsledky průzkumu jsou v dohodnutém rozsahu seznámeni také zaměstnanci firmy.
Průzkum je realizován s využitím strukturovaného dotazníku, jehož plná verze obsahuje 7 tematických oblastí, které poskytují informace o cca 200 dílčích aspektech firmy (např. pohled na účinnost jednotlivých motivačních prvků, hodnocení účinnosti komunikačních kanálů, hodnocení vedení apod.) Po identifikaci potřeb zadavatele průzkumu jsou vybrány pouze relevantní oblasti dotazníku, jež jsou dále upraveny dle jeho specifik. Průzkum tak představuje jedinečnou možnost získání důležitých údajů o firmě v rámci relativně krátkého času (cca 4-8 týdnů v zavilosti na jeho technickém provedení).